BEZORGING

Bij Auckland Casuals werken we met twee verzendmaatschappijen. Post NL, My Parcel en UPS voor Nederland. Voor buitenlandse zendingen ligt het aan het land waar je woonachtig bent. Je bestelling wordt thuis afgeleverd. Je kunt de bestelling volgen meteen Track en Trace code die je via e-mail krijgt.

Bestel je voor 16.00 uur dat is je bestelling in theorie de volgende dag in huis.

Let op! Levertijden kunnen afwijken tijdens feestdagen of wanneer er onvoorziene omstandigheden optreden bij ons en/of onze externe partijen.

Hoe werkt het volgen van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling is verzonden, krijg je hiervan bericht per e-mail. In deze mail vind je een Track en Trace code. Wanneer je op deze link klikt, ga je naar de website van onze vervoerder, Post NL. Hier kun je de bezorgstatus van je pakketje volgen.

Kan ik de bezorgtijd of het bezorgadres nog wijzigen?

Indien je bijvoorbeeld een verkeerd adres hebt opgegeven, dan kan je bellen naar 0570-612121. Wij nemen dan contact op met de vervoerder om jouw pakketje op de goede plek afgeleverd te krijgen.

Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd product heb ontvangen?

Wij behandelen alle bestellingen met grote zorg. Helaas kan het echter gebeuren dat je een verkeerd product toegestuurd krijgt. In dit geval neem je contact met ons op. Bel naar 0570-612121 of stuur een mail naar info@auckland.nl.  Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Rekenen jullie verzendkosten?

Nee.